Pracownik Biura Obsługi Klienta Serwisu

Utworzono: 1. 11. 2024
Lokalizacja
NAZARUK SERVICE SP. Z O.O., UL.ABRAMOWICKA 45 LUBLIN

Opis stanowiska

·        Pełną obsługą klientów serwisu 

·        Kontakt telefoniczny z Klientami

·        Planowaniem obciążenia warsztatu, organizacją pracy mechaników

·        Przyjmowaniem samochodów do naprawy i wydaniem po naprawie

·        Nadzorem nad jakością i technologią napraw

·        Kosztorysowaniem napraw

·        Prowadzeniem dokumentacji serwisowej

·        Rozliczanie napraw gwarancyjnych

·        Dbaniem o dobry wizerunek firmy i utrzymaniem najwyższych standardów obsługi

Nasze wymagania

·        Kultura osobista, dokładność, sumienność

·        Komunikatywność

·        Dobra organizacja pracy

·        Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane w kierunku mechanicznym

·        Znajomość budowy pojazdów samochodowych, zainteresowanie motoryzacją

·        Mile widziana znajomość programów Audatex, DMS, CRM

·        Doświadczenie na podobnym stanowisku

·        Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

·        Bardzo wysoką organizację pracy wg standardów Renault i Dacia

·        Atrakcyjne wynagrodzenie

·        Możliwości rozwoju zawodowego

·        Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków

·        Pracę w systemie zmianowym pon.-pt. w godzinach 07:00 – 15:00 lub 11:00 – 19:00

TO CHCĘ ROBIĆ


Pole je povinné
Pole je povinné
Pole je povinné

Pliki

Wybierz pliki
* Wyślij załącznik: doc, docx, pdf, max 5 MB
Pole je povinné
Pole je povinné

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Renault Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-674) przy ul. Marynarskiej 13. Pani/Pana dane będą wykorzystywane w celu umożliwienia skorzystania z formularza kontaktowego (realizacja usługi świadczonej drogą elektroniczną) oraz do realizacji obowiązków prawnych oraz ewentualnie obrony i dochodzenia roszczeń. Dane będą udostępnione Autoryzowanemu Partnerowi Renault wskazanemu jako rekrutujący pracodawca. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wyrażenia sprzeciwu i wycofania zgody, prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do Prezesa UODO. Kontakt w sprawach dot. ochrony danych w Renault: renault.iod@renault.com.pl

Pełna informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych  
* Povinný údaj