· Pełną obsługą klientów serwisu
· Kontakt telefoniczny z Klientami
· Planowaniem obciążenia warsztatu, organizacją pracy mechaników
· Przyjmowaniem samochodów do naprawy i wydaniem po naprawie
· Nadzorem nad jakością i technologią napraw
· Kosztorysowaniem napraw
· Prowadzeniem dokumentacji serwisowej
· Rozliczanie napraw gwarancyjnych
· Dbaniem o dobry wizerunek firmy i utrzymaniem najwyższych standardów obsługi
· Kultura osobista, dokładność, sumienność
· Komunikatywność
· Dobra organizacja pracy
· Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane w kierunku mechanicznym
· Znajomość budowy pojazdów samochodowych, zainteresowanie motoryzacją
· Mile widziana znajomość programów Audatex, DMS, CRM
· Doświadczenie na podobnym stanowisku
· Prawo jazdy kat. B
· Bardzo wysoką organizację pracy wg standardów Renault i Dacia
· Atrakcyjne wynagrodzenie
· Możliwości rozwoju zawodowego
· Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
· Pracę w systemie zmianowym pon.-pt. w godzinach 07:00 – 15:00 lub 11:00 – 19:00
Administratorem Państwa danych osobowych w zakresie prowadzonej rekrutacji jest [NAZARUK SERVICE SP. Z O.O.] (dalej jako „Administrator”). W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem [adres e-mail]. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenie procesu rekrutacji na określone w ogłoszeniu stanowisko, realizacji innych obowiązków prawnych Administratora, w tym wykonania praw z RODO oraz ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych, sprostowania nieprawidłowych danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody – na zasadach określonych w RODO. Mają Państwo prawo do złożenia skargi do PUODO.
Wyświetl szczegółowe informacje ROZWIŃ ↓